TV Max vítězem nejvýkonnější kategorie v soutěži Časopis roku 2014

TV Max dlouhodobě zaznamenává nejvyšší prodeje mezi samostatně šířenými televizními časopisy. Čtenáři si ho oblíbili kvůli modernímu pojetí, přehlednosti a logičnosti uspořádání jeho obsahu. V roce 2014 si jej v průměru zakoupilo přes 306 tisíc televizních diváků, čímž TV Max obhájil první příčku nejprodávanějšího titulu nejen v segmentu TV guidů, ale mezi všemi časopisy na trhu vůbec.
Vysoké prodeje a stabilní čtenářský zásah vedly rovněž k nárůstu zájmu zadavatelů o inzerci, která se v brutto hodnotě v roce 2014 zvýšila oproti předchozímu roku o 32%.
Výsledky 11. ročníku soutěže Časopis roku byly vyhlášeny Sekcí časopisů Unie vydavatelů ve čtvrtek 16. dubna 2015. Hodnocení časopisů v základních kategoriích soutěže vychází z celkového indexu meziročního vývoje měřených ukazatelů, o konečném vítězství pak v druhém kole rozhoduje porota podle předdefinovaných kritérií.