Na úspěchu letošní sbírky Ligy proti rakovině se podílela i Bauer Media

14. 6. 2017 | Letošní 21. ročník veřejné sbírky Český den proti rakovině, který proběhl ve středu 10. května, se zapíše do historie Ligy proti rakovině rekordem. Prodej žlutých kytiček, dárcovské SMS a příspěvky na účet vynesly více než 18,5 milionů korun. Vydavatelství Bauer Media přispělo k popularizaci sbírky masivní tiskovou kampaní.

Bauer Media jako tradiční mediální partner Ligy proti rakovině a její každoroční květinové sbírky s hrdostí přispělo k letošnímu úspěchu. Vizuály na podporu sbírky byly uveřejněny napříč tituly Chvilka pro tebe, Claudia, Týdeník Televize, TV Revue, Žena a život, Rytmus života, Čas pro hvězdy, Čas na lásku, Chvilka pro luštění, Křížovky a v řadě speciálů. Motivací pro čtenáře koupit si kytičku byla určitě i aktivní redakční podpora, kterou časopisy Bauer Media věnovaly květinovému dni v období před konáním sbírky.

Kalendář vydání časopisů
Pondělí
14 / 7
Rytmus života č. 29
TV Max č. 15
Úterý
15 / 7
Týdeník Televize č. 30
Středa
16 / 7
Chvilka pro tebe č. 29
Pestrý svět č. 29
Tina č. 29
Žena a život č. 15