Březnový Harper’s Bazaar představuje módní světové trendy ve velkém luxusním vydání

Harper’s Bazaar se tak vrací k úspěšné inovaci, kterou představil na podzim loňského roku u příležitosti 20. narozenin české verze. I rok 2017 je pro nejvýznamnější a nejstarší módní časopis světa rokem jubilejním. První číslo amerického Harper’s Bazaaru spatřilo světlo světa v roce 1867, tedy před neuvěřitelnými 150 lety. Dalším impulsem pro vydání výjimečného formátu je reflexe módních trendů z jarních fashion weeků v New Yorku, Londýně, Paříži a Miláně. Trendy pro nadcházející sezonu již tradičně představuje módní ředitelka edicí HB Francouzka Carine Roitfeld. Na obálce březnového Harper’s Bazaaru se v několika variantách prezentuje česká supermodelka Hana Soukupová, která se po druhém mateřství vrací k prestižnímu modelingu. Titulku i cover story uvnitř čísla nafotil fotograf Matúš Tóth.
Číslo navíc avizuje charitativní akci Charity Tram by Harper’s Bazaar: ve speciálně vypravené pražské tramvaji budou 17. března 2017 známé osobnosti prodávat poklady ze svých šatníků. Výtěžek prodeje rozdělí nadace Bazaar Charity potřebným. Charity Tram je úvodní akcí jarní edice Mercedes-Benz Prague Fashion Weeku.