Skrýt
nabídku
Zobrazit
nabídku

Březnový Harper’s Bazaar představuje módní světové trendy ve velkém luxusním vydání

16. 2. 2017 | Aktuální číslo tohoto ikonického módního časopisu uchvátí čtenářky úctyhodným formátem 237 x 320 mm a rozsahem 292 stránek. Velké březnové vydání je navíc vytištěno na mimořádném papíře – devadesátigramové lesklé křídě. Vedle extra velkého čísla existuje i vydání v běžné velikosti 200 x 270 mm, které nahradilo pocketovou variantu časopisu. Je na čtenářkách, pro jaký formát se rozhodnou. V obou případech získají výhodu - cena obou zvětšených formátů zůstává stejná jako u běžných vydání.

Harper’s Bazaar se tak vrací k úspěšné inovaci, kterou představil na podzim loňského roku u příležitosti 20. narozenin české verze. I rok 2017 je pro nejvýznamnější a nejstarší módní časopis světa rokem jubilejním. První číslo amerického Harper’s Bazaaru spatřilo světlo světa v roce 1867, tedy před neuvěřitelnými 150 lety. Dalším impulsem pro vydání výjimečného formátu je reflexe módních trendů z jarních fashion weeků v New Yorku, Londýně, Paříži a Miláně. Trendy pro nadcházející sezonu již tradičně představuje módní ředitelka edicí HB Francouzka Carine Roitfeld. Na obálce březnového Harper’s Bazaaru se v několika variantách prezentuje česká supermodelka Hana Soukupová, která se po druhém mateřství vrací k prestižnímu modelingu. Titulku i cover story uvnitř čísla nafotil fotograf Matúš Tóth.

Číslo navíc avizuje charitativní akci Charity Tram by Harper’s Bazaar: ve speciálně vypravené pražské tramvaji budou 17. března 2017 známé osobnosti prodávat poklady ze svých šatníků. Výtěžek prodeje rozdělí nadace Bazaar Charity potřebným. Charity Tram je úvodní akcí jarní edice Mercedes-Benz Prague Fashion Weeku.

Kalendář vydání časopisů
Pondělí
19 / 5
Rytmus života č. 21
TV Max č. 11
Úterý
20 / 5
Týdeník Televize č. 22