Bauer Media uvádí nový časopis pro ženy

Jde o původní koncept, který zatím na trhu chybí. Časopis kombinuje prvky story titulu a praktického rádce, který zároveň dává prostor samotným čtenářkám pro jejich vzpomínky, zážitky, názory. Pilotní číslo nabízí 16 rozmanitých příběhů a portrétů zajímavých žen, přináší milé reminiscence na mladá léta, potěší spoustou receptů a tipů pro hezký domov a zahrádku. Nosným tématem v poradenské části je inspirativní návod, jak překlenout ztrátu zaměstnání ve věku kolem padesáti let. Cestovatelská sekce zve k výletu do jižního Chorvatska, módní rubrika radí, co zabalit do kufru na dovolenou. Kosmetická rubrika představuje cenově dostupné letní vůně, testované ženami z cílové skupiny.
Ambicí časopisu je zprostředkovat a sdílet pozitivní stránky života bez poučování a šablon, s nimiž se čtenářky v ženských časopisech nezřídka setkávají. Pilotní číslo vychází 26. května v rozsahu 76 stran za cenu 29 Kč. Uvedení je podpořeno crossovou kampaní v titulech Bauer Media a předsazenými pozicemi v prodejních řetězcích.