BAUER MEDIA GROUP zveřejnila výsledky za úspěšný rok 2015

Mediální společnost loni celosvětově rostla, jak vyplynulo z oznámení hospodářských výsledků skupiny za rok 2015. „Náš růst je založen na inovativních produktech a neustálé péči o stávající značky,“ uvedla vydavatelka a majitelka společnosti Yvonne Bauer. „Tisk je základem našeho úspěchu. Vedle toho budeme rozšiřovat rádia a digitální média a dále strategicky investovat ve všech našich obchodních segmentech.“
Prodej časopisů a časopisecké inzerce přinesl v roce 2015 celosvětově 1,689 mld. euro, což představuje 73% celkového obratu mediální skupiny. Výkon rádiových projektů meziročně vzrostl o 39% na celkových 320 mil. euro - to reprezentuje 14% z celkového výnosu. Obrat digitálních aktivit stoupl oproti roku 2014 o 16% na 122 mil. euro.
BAUER MEDIA GROUP působí ve 20 zemích. Počet zaměstnanců se loni zvýšil na 11 500, což je o 7% víc než v roce 2014. Na českém trhu je Bauer Media aktivní od roku 1991 a je předním časopiseckým vydavatelstvím.